Zoeken in deze blog

28 januari, 2011

Nederhop in my soul

Ik hou hou hou van Nederhop. Dit is een "rap" van 12 lines die ik zelf heb geschreven naar aanleiding van het onderwerp "English Riddle". Een stukje over een onderwerp/persoon zonder het te noemen waarin toch duidelijk moet zijn waarover het gaat, een raadsel dus. Weet jij waar mijn stuk over gaat?

Sinds die keer dat zij hem zag
Ben ik lichtelijk van slag
Ik bonk en schreeuw en ga tekeer
Haar borstkast gaat op en neer

het mankeert hem in zijn bovenkamer
Ik zit in je als in een woonkamer
Met luchtkleppen en bloedsomloop
Als ik ga kaap ik de goede hoop

Zijn pols is van mij ik grijp hem vast
Hij omhelst me, totaal niet verrast
Ik zit in de zwijgende meerderheid
Tot het einde, tot de dood ons scheid


Omdat ik mijn "rap" aan een aantal mensen heb laten lezen en ze eigenlijk allemaal het onderwerp niet konden raden, zal ik het maar zeggen: Hartslag.

1 opmerking: