Zoeken in deze blog

11 januari, 2011

Dress up and party down

Het is alweer even geleden, maar zeker een post waard: mijn gala outfit van 2010. Ik heb dit jaar namelijk echt een overwinning behaald! Met een totale uitgave van 1,95 was ik al helemaal compleet en toch heb ik een nieuwe jurk die ook nog eens mijn eigendom is. Een jurk van de H&M wel te verstaan. Iets wat ik gezworen had niet meer te doen, aangezien ik van vorig jaar nog een basic zwart jurkje van de H&M heb hangen die eigenlijk nog steeds goed past. Maar toen kwam ik mijn jurkje tegen.

Onder het kopje uitverkoop, jurken, laat alles zien vond ik haar. Een lieflijk goud jurkje voor slechts 10 euro waar ik nog niemand over gehoord had. En ja hoor, nog in maat 38 ook!
Toen kwam ik met het volgende probleem: de kortingcodes. Het jurkje was 10 euro, de verzendkosten 4,95 en mijn kortingcodes alleen al waren 15 euro waard. Dat zou betekenen dat de H&M mij 5 eurocent verschuldigd zou zijn, iets wat natuurlijk niet kan. Uit pure wanhoop dat ze mijn bestelling zouden annuleren zodra dit ontdekt zou worden, heb ik een legging t.w.v. 15 euro mee besteld en ook gehouden. Jullie zullen het al wel door hebben, maar mijn prachtige unieke gala jurk van de H&M kostte mij dus helemaal geen geld!
Een zwarte panty van de V&D (1,95!) en zwarte sleehakken die al in mijn bezit waren maakten mijn outfit compleet. Terwijl voorgaande jaren mijn budget ver boven de 50 euro ging, ben ik dit jaar bijzonder goed geslaagd.


classy

gala 2010

gala 2010



Echt een geweldige avond! Achteraf natuurlijk wel zere voeten, maar wie heeft dat niet na een hele avond op high heels (oké sleehakken, maar toch zeker 12 cm) te dansen. Jammer dat de jurk op de foto's minder mooi lijkt door het pof-effect maar ik kreeg van veel mensen te horen dat ik eruit zag als een engeltje.

Veel liefs, Aimée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten