Zoeken in deze blog

06 januari, 2011

2011 inspiration

Een beetje inspiratie voor het jaar 2011. Deze dingen denk ik dat we vaker gaan zien dit jaar. Er zal nog steeds veel met kant gebeuren, leggings zullen bijzonderder worden dan ze tegenwoordig al zijn (zie laatste twee plaatjes) maar ook veren zullen hun officiele intrede onder de "gewone" fashionista vinden. Veren worden dus een echte must have. Dierenprintjes en dierenafbeeldingen zullen we ook weer vaker zien, maar dan meer bedekkend dan we nu gewend zijn. "Classy" of juist meer "slobberig". De ronde shawls zijn inmiddels ook al in vrijwel ieders standaard outfit terug te vinden, toch denk ik dat deze trend zelfs de zomer nog haalt. Wat denk jij?

















Deze laatste legging zou ik eventueel kunnen verkopen op mijn webshop. Interesse? Plaats dan een reactie dan zal ik bij de volgende inkoop ook deze legging mee bestellen!

Veel liefs, Aimée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten