Zoeken in deze blog

06 maart, 2011

Carnaval at Breda

Zoals ik al eerder in mijn pre/carnaval post meldde, ben ik als Luigi carnaval tegemoet gegaan. Hier wat foto´s en filmpjes die mijn wilde avond/nacht/ochtend weergeven;

opweg naar gorinchem

in de feestwinkel, opzoek naar bretails en snorren

filmpje van rebecca

weird

nog zonder snor

rebecca's outfit toen de avond begon

grrr

snor

snor + bril

snor

roze pruik

eline's doodle

lacheuhhh

bewaker die ons tegenhield, te druk binnen.

uhu

snor op neus

broertje en poppay(?)

broertjes




en er zijn nog meer foto's en leuke filmpjes maar anders word deze post wel erg overbeladen/overbelast?






2 opmerkingen:

  1. wat een origineel idee! & mooie picks
    Please vote for me @ Bloggercontest;
    http://www.urban-stiletto.com/blogger-contest-2011/stemmen
    Bij een prijs organiseer ik een give-away!
    xo Cwithoutshoes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey!
    wou ff vragen hoe t gaat met je shop,
    loopt het een beetje lekker?
    zie dat je in breda was met carnaval,
    ik was daar ook, toevallig!
    haha
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen