Zoeken in deze blog

25 maart, 2011

Back from Rome

Hallo allemaal,
ik ben gisteravond teruggekomen van mijn schoolreisje naar Rome! We hebben veel kerken, kloosters en andere monumenten gezien en ik heb natuurlijk foto's gemaakt. We hadden elke avond vrije tijd om zelf avond te eten en dan hadden we nog tot half 11 om naar bijvoorbeeld shotjesbarretjes te gaan (oke, misschien mocht dat niet echt maar zelfs de leraren wisten dat dat gebeurde). We verbleven in een klooster, vandaar dat je perse om half 11 thuis moest zijn. De regels in het klooster waren streng, maar werden toch overtreden. Onderaan staat een foto met mijn nieuwe aanwinsten :).


(hier zijn we twee avonden geweest, het bleek een sex-bar te zijn met goedkope shotjes..)










Ik miste mijn scooter heel erg..





Zebra-print jurkje (alleen de bovenkant, onderkant gewoon zwart) - Zara
Bloemetjes shirt met borstzakje - Zara
Piloten-zonnebril - onbekend winkeltje
Bloemetjes slippers - Accessoirize
Bh (Setje) - Onbekend lingerie winkeltje (heb je heel veel in Rome)

waarschuwing Rome is geen goedkope winkelstad. 

1 opmerking:

  1. Welkom terug. Wat een mooie foto's. Jij hebt vast een toptijd gehad.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen