Zoeken in deze blog

14 juli, 2011

I'm back (:

Hallo allemaal, 
allereerst wil ik jullie bedanken voor het blijven volgen en reageren op mijn blog, echt heel lief! Blanes was echt geweldig, alleen nu ben ik weer wat zieker. De eerste week in Blanes heb ik er geen last van gehad, maar de laatste drie dagen waren echt iets te veel. Ik heb zelf niet heel veel foto's op mijn camera staan dus ik ga eerst wat meer foto's proberen te vinden van mede vakantiegangers. 
Dat ik heel bruin ben geworden krijgen jullie dus ook nog te zien. We hebben elke dag zon gehad (rond de 30/35 graden) behalve bij aankomst en vertrek, maar ook deze regenbuien waren minimaal. De terugreis heb ik i.v.m. mijn hoesten en de onprettige heenreis een vliegticket geboekt, wat mij veel beter is bevallen. Een 20 uur durende busreis of anderhalf uur in het vliegtuig, achteraf gezien snap ik niet waarom we voor de bus gekozen hadden. 
Het uitgaan in Blanes is heel leuk. Dat we de eerste week van het seizoen zijn gegaan, heeft zeker zijn voordelen gehad. De eerste twee dagen was het 70% meisjes en 30% jongens, daarna werd dit andersom. De laatste dag voor ons vertrek begonnen de meeste discotheken al te ruiken naar uitwerpselen, succes dus voor de mensen die de laatste week van de vakantie gaan! Het strand is heerlijk, slaapt veel beter dan de luchtbedden in de tentjes haha. Ik ben zoals ik al zei nog een beetje moe en ziekig, vandaar ook dat deze post niet heel logisch in elkaar zit en eigenlijk gewoon een aan elkaar gebreid verhaaltje is.
Ik heb nog één laatste mededeling: niemand heeft een inzending gedaan voor de give-away. Dit houdt natuurlijk in dat er geen winnaar is. Ik denk dat het toch iets te veel gevraagd was, vooral omdat ik zelf deze weken niet thuis ben geweest om de give-away te promoten. Toch maar een simpele give-away zonder opdracht doen de volgende keer?










2 opmerkingen:

  1. Welcome back! Balen dat je ziek bent geworden maar het klinkt zeker als een leuke vakantie :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij zal inderdaad wel een mooi bruin kleurtje hebben gekregen, welkom terug. Goed te lezen dat je het naar je zin hebt gehad :)
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen