Zoeken in deze blog

08 april, 2011

How to peel a banana like a monkey


Dit kwam ik tegen op het forum van girlscene onder de topic "dingen waar je pas heel laat achter kwam". Wisten jullie dat je een banaan zo makkelijk kon pellen? Ik dus niet.

Verder wil ik iedereen die de banners uit de vorige post gekopieerd hebben heel erg bedanken.
Omdat jullie mij zo goed geholpen hebben, heb ik besloten een aantal items van de webshop in de sale te doen. Neem even een kijkje in de webshop om te zien of een van jouw favorieten items is afgeprijst!

5 opmerkingen:

  1. Leuke blog en shop! bedankt nog voor het lieve berichtje op mn blog :) Ik ga nog even rondsnuffelen in je shop, zag al erg leuke items :) X.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je reactie op mijn blog. (:
    Wat jammer dat je niet naar Lowlands kan, zeg! ):
    Lowlands lijkt mij ook wel heel erg gaaf, haha, alleen het is een tikkie duurder dan Pinkpop, dus vandaar werd het Pinkpop. Maar ik heb er in ieder geval wel heel er zin in.

    Ik vind je blog trouwens heel leuk. <3
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SO fun :-)

    www.followpix.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha, so funny :)
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zeg, blijken wij toch niet slimmer te zijn dan de apen!
    Leuke blog!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen