Zoeken in deze blog

26 februari, 2011

Lookbook members

http://www.lookbook.nu/, een website die ik al eerder naar voren heb gebracht en die de meeste fashionista's wel zullen kennen. Gister wilde ik een poging doen om lid te mogen worden (dit mocht alleen als je zelf een blog met eigen (outfit)foto's bezit of via een ander lid dat je toestemming geeft) met deze blog en toen kwam ik tot de ontdekking dat iedereen tegenwoordig lid mag worden!
Maar het is toch juist dat exclusieve dat de site en de foto's op de site zo mooi maakt? Ja en er zullen misschien ook wat minder mooie foto's tussen komen te staan (die van mij is ook niet te meten met vele foto's op de site), maar de foto's die er echt niet thuis horen zullen gewoon van de site verwijderd worden.
Er zijn tien strikte regels waar een geplaatste foto aan moet voldoen, op het moment kan ik ze alleen even niet vinden dus die zul je zelf moeten uitzoeken! (sorry)


Dit zijn mijn geposte looks, als je wilt mag je ze hypen (:


1 opmerking: